Boty, bundy, trička

Dodací podmínky

dobírkaPayU online převodplatební kartapřevod na účet
Česká pošta - Balík Do balíkovny69 Kč69 Kč69 Kč69 Kč
Česká pošta - Balík Do ruky109 Kč89 Kč89 Kč89 Kč
Česká pošta - Balík Do ruky - sobotní doručení169 Kč159 Kč159 Kč159 Kč
Česká pošta - Balík Na poštu99 Kč79 Kč79 Kč79 Kč
PPL Express home servis140 Kč130 Kč130 Kč130 Kč
PPL ParcelShop140 Kč130 Kč130 Kč130 Kč
Zásilkovna99 Kč79 Kč79 Kč79 Kč

Při objednání nad 1990 Kč a při doručení prostřednictvím České pošty je poštovné zdarma! Snowboardové komplety kvůli velkým rozměrům balíku zasíláme službou PPL a Českou poštou - Balík do ruky, kdy je účtováno poštovné 130,- Kč, u platby převodem bude účtováno poštovné 100 Kč.

DOBÍRKA

  • Česká pošta - Balík Do ruky - doba doručení 1-2 pracovní dny. Pokud objednávku obdržíme do 12.00 hodin, zpravidla je vyexpedována v den přijetí objednávky, nejpozději na druhý den. Platíte přímo pošťákovi při převzetí zásilky.
  • Česká pošta - Balík Do ruky - dodání v sobotu - doba doručení v sobotu. Tuto službu je možno zvolit od po - pá do 14:30 hod. Platíte přímo pošťákovi při převzetí zásilky.
  • Česká pošta - Balík Na poštu - doba doručení 1-2 pracovní dny. Pokud objednávku obdržíme do 12.00 hodin, zpravidla je vyexpedována v den přijetí objednávky, nejpozději na druhý den. Zásilku si můžete vyzvednout na příslušné poště, platíte při jejím převzetí.
  • PPL Express servis - doba doručení do 1-2 pracovních dnů. Pokud objednávku obdržíme do 12.00 hodin, zpravidla ji vyexpedujeme v den přijetí objednávky. Platíte přímo kurýrovi při převzetí zásilky platbou v hotovosti nebo platební kartou.

  • Zásilkovna - doba doručení do 1-2 pracovních dnů. Pokud objednávku obdržíme do 12.00 hodin, zpravidla ji vyexpedujeme v den přijetí objednávky. Platíte přímo kurýrovi při převzetí zásilky platbou v hotovosti nebo platební kartou.

PLATBA PŘEVODEM NA ÚČET

Pokud si zvolíte platbu převodem, obdržíte při potvrzení objednávky také číslo účtu, na které, prosíme, proveďte úhradu za objednávku do tří dnů. Jakmile obdržíme platbu na náš účet, expedujeme Vaši zásilku. Bankovní spojení:

Česká spořitelna, a. s.
Číslo účtu: 4108932/0800
Adresa: Česká spořitelna, a.s., RKC Ostrava, nám. Dr. E. Beneše 6, 702 70 Ostrava
Odkaz pro přihlášení na účet: Česká spořitelna

Pokud si pro platbu převodem zvolíte Online převod a vyberete banku, u které máte účet - Česká spořitelna, Komerční banka, Raiffeisenbank, GE Money Bank, Sberbank, Fio banka, budete po dokončení objednávky přesměrováni skrze online platební systém PayU na internetové bankovnictví Vaší banky kliknutím na tlačítko "ZAPLATIT ONLINE" nebo automaticky, po několika sekundách. Po přihlášení do internetového bankovnictví se Vám zobrazí předvyplněný platební příkaz (vyplněné číslo účtu pro zaslání platby, varabilní symbol, částka za zboží) a Vy pouze potvrdíte platbu. Výhodou Online platby převodem je, že ihned po Vašem potvrzení platby obdržíme úhradu za objednávku a expedujeme Vaši zásilku.

  • Česká pošta - Balík Do ruky - doba doručení do 1-2 pracovních dnů od připsání platby na náš účet. Platíte předem platebním převodem, při převzetí zásilky už nic neplatíte.
  • Česká pošta - Balík Do ruky - dodání v sobotu - doba doručení v sobotu. Objednávku expedujeme v případě připsání platby na náš účet do pátku 14:30 hod. Platíte předem platebním převodem, při převzetí zásilky už nic neplatíte.
  • Česká pošta - Balík Na poštu - doba doručení do 1-2 pracovních dnů od připsání platby na náš účet. Platíte předem platebním převodem, při převzetí zásilky na příslušné poště už nic neplatíte.
  • PPL express - doba doručení do 1-2 pracovních dnů od připsání platby na náš účet. Platíte předem platebním převodem, při převzetí zásilky už nic neplatíte

  • Zásilkovna - doba doručení do 1-2 pracovních dnů od připsání platby na náš účet. Platíte předem platebním převodem, při převzetí zásilky už nic neplatíte

Česká pošta

Balík Do ruky - doručení na Vámi zvolenou adresu

  • předem budete informováni o doručení prostřednictvím SMS nebo e-mailem
  • možnost garantovaného času dodání již následující den, i v sobotu pro balíky podané v pátek (Balík Do ruky - sobotní dodání)
  • v lokalitách s prodlouženou dobou doručování Vám balík doručí až do večerních hodin
  • pokud není adresát zastižen, můžete se dohodnout na dalším doručení v jiném termínu

Balík Na poštu - odběr na Vámi zvolené poště

  • nemusíte být v určitý čas na určitém místě, balík si vyzvednete na zvolené poště
  • předem budete informováni o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání a znovu v okamžiku uložení na poště
  • možnost garantovaného času dodání již následující den
  • pokud si adresát z nějakého důvodu nemůže nebo nechce Balík Na poštu vyzvednout, může zažádat o jeho doručení až domů

Vyzvednutí Balíku Na poštu

Balík Na poštu je připraven k vyzvednutí na Vámi zvolené poště následující den po podání již od 12 resp. 15 hodin. O připravenosti balíku k vyzvednutí budete informováni pouze elektronickou formou, klasickou papírovou výzvu již ve schránce nenajdete.

Průběh doručení zásilky můžete sledovat na internetových stránkách České pošty:Sledování zásilek (Track&Trace).

I v průběhu doručování si můžete změnit termín a způsob doručení balíku prostřednictvím internetu (k zobrazení je nutné získat certifikát kliknutím na tlačítko ,,přidat výjimku").

Zboží zasílané přepravní službou PPL

PPL doručuje balíky ve všední dny v čase od 8 – 18 hod. Doručovatel Vás před dodáním zásilky bude telefonicky kontaktovat, a to v den doručení. Domluví se s Vámi na předání. Upřesní Vám přibližný čas doručení, výši dobírky (pokud jste zvolili platbu kartou při vytvoření objednávky, nic neplatíte). Pokud se nepodaří balík doručit na první pokus, zanechá doručovatel oznámení ve Vaší schránce. Na druhý den je další pokus doručení. Pokud bude i druhý pokus neúspěšný, kontaktujte příslušné Depo (informace získáte na internetových stránkách PPL při vyhledávání zásilky).

Průběh doručení zásilky můžete sledovat na internetových stránkách přepravní služby PPL:sledování zásilky.

Postup při přebírání zásilky prostřednictvím České pošty a služby PPL

  • Zkontrolujte, zda není poškozen obal, ve kterém bylo zboží zasláno. Pokud zjistíte, že je obal protržený nebo rozlepený, zboží nepřebírejte nebo převezměte s výhradou. Po převzetí zboží by nemusela být reklamace ze strany pošty nebo kurýra služby PPL uznána.
  • Po rozbalení zboží pečlivě zkontrolujte, zda není poškozeno. Objeví-li se závada, ihned nás kontaktujte.
  • Nezapomínejte, že podle podmínek dopravce nelze zásilku před zaplacením rozbalit a překontrolovat.

Zásilkovna

Zásilkovna.cz je způsob doručení zboží od eshopů k zákazníkům do výdejních v míst Z-Point po celé České republice.

Princip je jednoduchý:

1. Z následujícího seznamu výdejních míst Z-Point si vyberete to, které Vám nejlépe vyhovuje a my Vaší objednávku na vybranou pobočku doručíme.

2. Po vyexpedování zásilky Vám zašleme email s trasovacím číslem . Cestu Vaší zásilky tak můžete sledovat online.

3. Po doručení zásilky na Vámi zvolené výdejní místo Vám pošleme SMS a e-mail s heslem, které slouží k výdeji zásilky na odběrném místě. Pro výdej zboží Vám postačí pouze heslo, není tedy potřeba sdělení dalších údajů. Zásilku můžete vyzvednout do 7 dnů od doručení na zvolené odběrné místo.

4. Více podrobností najdete na www.zasilkovna.cz.

Standardní zásilka pro Zásilkovnu:

  • Maximální hmotnost zásilky: 5 kg
  • Maximální rozměr jedné strany zásilky: 70 cm
  • Maximální součet rozměrů všech tří stran zásilky: 120 cm (např. zásilka o rozměrech 50x40x30cm)
  • Maximální výše dobírky: 20 000 Kč

Vrácení zásilek doručených přes Zásilkovnu: přijímáme pouze nerozbalené (neporušené) zásilky.
**Vždy se snažíme postupovat ve vyřizování vašich zásilek velmi rychle, aby doba doručení nepřesáhla výše námi udanou dodací lhůtu.** ## Osobní odběry Osobní odběry nejsou možné.


prázdný košík